Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Ingyenes a szállítás minden 5000 Ft feletti rendelésnél! Ingyenes a szállítás minden 5000 Ft feletti rendelésnél!

Fizetés, szállítás

Szállítás

 

Ha 5000 Ft-ot nem haladja meg a rendelés értéke:

 

Ha 5000Ft-ot meghaladja a rendelés értéke: ingyenes

 

Fizetési módok:
  • Bankkártyás fizetés: ingyenes
  • Hagyományos banki átutalás: ingyenes
  • Utánvét: ingyenes

A megrendelt termékeket GLS és MPL futárszolgálat szállítja ki a megadott szállítási címre.

Házhoz szállítás esetén a kézbesítő indulásáról vagy a küldemény átvételi pontra (Foxpost) történő érkezéséről üzenetben tájékoztatják a címzetteket ( email vagy sms).

Amennyiben Vásárló a kézbesítés időpontjában nem tartózkodik a megadott címen, a csomagküldő a kézbesítést a két egymást követő munkanap kísérlik meg kézbesíteni 08:00 és 17:00 óra között. Amennyiben az ismételt kézbesítési kísérlet is sikertelen, abban az esetben a Vásárló a megrendelt terméket az ismételt kézbesítési kísérletet követő naptól számított 10 napon belül (megjelölt őrzési időn belül) még átveheti a területileg illetékes postán, amelyről további tájékoztatást küldenek. 

Amennyiben a küldemény nem kerül átvételre, visszaszállításra kerül a Szolgáltatóhoz. Előfordulhat, hogy előre nem látott esemény miatt hiúsul meg az átvétel, ezért célszerű, hogy Vásárló megadja telefonszámát vagy e-mail címét, hogy a csomagküldő értesíthesse Vásárlót az érkező küldeményről.

Ha a Vásárló sérülést tapasztal a terméken vagy a csomagoláson az átvétel során, a sérülésekről a kiszállítást végző személy jelenlétében kérni kell jegyzőkönyv felvételét, vagy meglévő jegyzőkönyv kibővítését. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés a termék átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért Szolgáltató felelősséget nem vállal.

Szolgáltató nem vállal felelősséget a hibásan megadott adatok miatti késedelmes, vagy meghiúsult szállítási eseményekért.

Fizetés

Vásárló a rendelése ellenértékét az alábbi fizetési módok valamelyikével tudja kiegyenlíteni:

  • elektronikus banki fizetés: a bankkártyás fizetés a Simple Pay fizetési rendszerén keresztül történik
  • átutalás: fizetés közvetlenül a Szolgáltató bankszámlájára. A Vásárló az átutalást díjbekérő kiküldését követően tudja teljesíteni. A kiszállítás az összeg beérkezését követően történik.
  • utánvétel: a fizetés a futárnál történik

A Honlapon feltüntetett árak a rendelés időpontjában érvényes árak, amelyeket a termékek mellett talál a Vásárló. Az árak bruttó árak, a 27% ÁFA‐t tartalmazzák. Szolgáltató nem vállal felelősséget a gondossága ellenére és/vagy az informatikai rendszer hibájából eredően nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árért.

Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül különösen:

  • 0 Ft‐os ár,
  • kedvezménnyel csökkentett, de a kedvezményt tévesen feltüntető ár
    (pl.: 1000 Ft‐os termék esetén a 20 %‐os kedvezmény feltüntetése mellett 500 Ft‐ért kínált termék).

Hibás ár feltüntetése esetén Szolgáltató felajánlja a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.

Az oldal tetejére