Ha 5000 Ft-ot nem haladja meg a rendelés értéke:
- Házhozszállítás GLS futárszolgálattal -1.480 Ft
- Házhozszállítás MPL futárszolgálattal - 1.990 Ft
- MPL Csomagautomata - 990 Ft
- MPL Postán maradó szállítás - 990 Ft
- MPL Posta Pont szállítás - 990 Ft
Ha 5000Ft-ot meghaladja a rendelés értéke: ingyenes
- Bankkártyás fizetés: ingyenes
- Hagyományos banki átutalás: ingyenes
- Utánvét: ingyenes
A megrendelt termékeket GLS és MPL futárszolgálat szállítja ki a megadott szállítási címre.
Házhoz szállítás esetén a kézbesítő indulásáról vagy a küldemény átvételi pontra (Foxpost) történő érkezéséről üzenetben tájékoztatják a címzetteket ( email vagy sms).
Amennyiben Vásárló a kézbesítés időpontjában nem tartózkodik a megadott címen, a csomagküldő a kézbesítést a két egymást követő munkanap kísérlik meg kézbesíteni 08:00 és 17:00 óra között. Amennyiben az ismételt kézbesítési kísérlet is sikertelen, abban az esetben a Vásárló a megrendelt terméket az ismételt kézbesítési kísérletet követő naptól számított 10 napon belül (megjelölt őrzési időn belül) még átveheti a területileg illetékes postán, amelyről további tájékoztatást küldenek.
Amennyiben a küldemény nem kerül átvételre, visszaszállításra kerül a Szolgáltatóhoz. Előfordulhat, hogy előre nem látott esemény miatt hiúsul meg az átvétel, ezért célszerű, hogy Vásárló megadja telefonszámát vagy e-mail címét, hogy a csomagküldő értesíthesse Vásárlót az érkező küldeményről.
Ha a Vásárló sérülést tapasztal a terméken vagy a csomagoláson az átvétel során, a sérülésekről a kiszállítást végző személy jelenlétében kérni kell jegyzőkönyv felvételét, vagy meglévő jegyzőkönyv kibővítését. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés a termék átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért Szolgáltató felelősséget nem vállal.
Szolgáltató nem vállal felelősséget a hibásan megadott adatok miatti késedelmes, vagy meghiúsult szállítási eseményekért.
Vásárló a rendelése ellenértékét az alábbi fizetési módok valamelyikével tudja kiegyenlíteni:
- elektronikus banki fizetés: a bankkártyás fizetés a Simple Pay fizetési rendszerén keresztül történik
- átutalás: fizetés közvetlenül a Szolgáltató bankszámlájára. A Vásárló az átutalást díjbekérő kiküldését követően tudja teljesíteni. A kiszállítás az összeg beérkezését követően történik.
- utánvétel: a fizetés a futárnál történik
A Honlapon feltüntetett árak a rendelés időpontjában érvényes árak, amelyeket a termékek mellett talál a Vásárló. Az árak bruttó árak, a 27% ÁFA‐t tartalmazzák. Szolgáltató nem vállal felelősséget a gondossága ellenére és/vagy az informatikai rendszer hibájából eredően nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árért.
Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül különösen:
- 0 Ft‐os ár,
- kedvezménnyel csökkentett, de a kedvezményt tévesen feltüntető ár
(pl.: 1000 Ft‐os termék esetén a 20 %‐os kedvezmény feltüntetése mellett 500 Ft‐ért kínált termék).
Hibás ár feltüntetése esetén Szolgáltató felajánlja a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.